Termeni și condiții

Prezentul document prin conținutul său pune la dispoziția terților utilizatori Regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului Tipitoe (tipitoe.ro)

Site-ul Tipitoe (tipitoe.ro) este operat și administrat de societatea comercială TIPITOE SRL, cu sediul social in Strada 1 Mai nr. 29, Valea Adîncă (Miroslava), jud. Iași, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J2020002777225, CIF RO43319853. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta. 

Administratorul site-ului Tipitoe (tipitoe.ro) își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabila a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment. 

Vă recomandăm citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor înaintea efectuării oricărei comenzi pe magazinul on-line tipitoe.ro.

1. Definiții

Cumpărător: persoana fizică sau juridică ce efectuează o Comandă.

Vanzător: TIPITOE SRL, cu sediul în Strada 1 Mai nr. 29, Valea Adîncă (Miroslava), jud. Iași, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J2020002777225, CIF RO43319853.

Bunuri: orice produs care urmează a fi furnizat de către Vânzător, Cumpărătorului.

Comandă: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și să facă plata acestora.

Contract: o Comandă confirmată de către Vânzător.

Specificații: toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor așa cum sunt precizate in Comandă.

Site: magazinul online găzduit la adresa web tipitoe.ro și subdomeniile acestuia

Utilizator: orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Document: Termeni și condiții

Conținut:
– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;
– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

2. Conținutul site-ului și drepturile de proprietate intelectuală

Conținutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, în alte scopuri decât cele expres și legal permise. Extragerea oricăror informații urmată de orice utilizare în scop comercial care depășește sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vânzare ori licențiere și fără a avea în prealabil un consimțământ scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o încălcare a termenilor și condițiilor. 

Utilizatorii nu vor afecta și interfera în vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restricționează utilizarea, copierea unui conținut sau elemente care întăresc limitele de utilizare a siteului sau a conținutului acestuia.

3. Condiții contractuale

3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își deruleaza operațiunile comerciale.

3.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

3.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

3.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

4. Politica de vânzari online

4.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

4.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4.3. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

4.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei românești (RON) si includ T.V.A.

4.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

4.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. Comanda

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

5.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;

5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, cu invocarea unui motiv solid si suportând costurile de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

5.6. In cazul in care Cumpărătorul decide sa se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regasește prin pagina de contact selectând la tip mesaj “Cerere retur”.

5.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si ambalajul original alaturi de documentele care care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

5.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

5.7.2. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar;

5.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate intacte.

5.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare deteriorata (ambalaj uzat, documente lipsa etc), Bunul este considerat deteriorat și ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz. Vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

5.10. Cumpărătorul care a refuzat coletul la livrare sau nu a ridicat coletul din locker din motive imputabile lui, NU POATE beneficia de plată la livrare (ramburs). Comenzile ulterioare refuzului/neridicării vor fi livrate numai în cazul plății în avans prin card bancar sau transfer. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comenzile care nu respectă aceste reguli fără un preaviz.

6. Prețuri și facturare

6.1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.tipitoe.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

6.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

6.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute pe Site

6.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

6.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

7. Modalitati de plata disponibile 

7.1. Plata produselor comandate de pe site-ul www.tipitoe.ro se poate efectua in urmatoarele moduri:

– ramburs (plata la livrare), in momentul in care coletul ajunge la destinatie. Costul serviciului de plata ramburs este de 5 RON TVA incl. Plata se va face cash, direct agentului care va livra coletul, sau cu card daca s-a optat pentru livrare in locker easyBox;

– in avans, prin transfer bancar in contul RO64BTRLRONCRT0575690401 deschis la BANCA TRANSILVANIA, care apartine vanzătorului;

– in avans, plata online cu cardul. Tranzactia va fi procesata de Banca Transilvania prin iPay BT. Garantam returnarea integrala a banilor in cazul in care comanda nu se va finaliza.

– in avans, plata online cu cardul si/sau wallet-uri digitale RevolutPay, ApplePay sau GooglePay. Aceste tranzactii vor fi procesate de Revolut Business. Si in acest caz garantam returnarea integrala a sumei in cazul in care comanda nu se va finaliza.

– Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului cu numele tipitoe sau TIPITOE SRL.

7.2 Pentru cumpăratorii care au optat pentru plata la livrare la o comanda anterioară si care au refuzat coletul sau nu l-au ridicat din locker din motive imputabile lor, unicile modalități de plată acceptate sunt cele în avans.

8. Modalitati de transport

8.1. Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile catre Cumparator in sistem de curierat door-to-door, sau door-to-OOH (locker). In momentul predarii Bunurilor catre societatea de curierat cu care colaboreaza, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

8.2. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor pe teritoriul României. In cazul in care se doreste livrarea în afara României, dar numai în spațiul UE + EEC vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi o ofertă de preț pentru transport.

8.3. Tipitoe (tipitoe.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

 Iași Zona 1 – Mun. Iași și unele localități limitrofe *

  • Livrare flotă proprie – 10 RON TVA Incl.

Iași Zona 2 – Aroneanu, Breazu, Carlig, Rediu, Sorogari, Valea Lupului, Voinesti *

  • Livrare flotă proprie – 15 RON TVA Incl.

Valea Adîncă (com. Miroslava) – Livrare gratuită! *

 * Nu acceptăm plați în numerar, livrările locale pot fi achitate doar cu cardul prin POS mobil.

  • Restul țării:
  • Livrare curier – 15 RON TVA Incl. sau 12 RON TVA Incl la Easybox
  • Daca se opteaza pentru plata la livrare (ramburs) veti achita o taxa suplimentara de 5 RON (TVA incl) indiferent de suma totala a cosului de cumparaturi.

NB: Pentru comenzi mai mari de 1000 RON TVA Incl. vă rugăm să ne contactațiNu putem accepta plăți ramburs mai mari de această sumă. 

9. Acceptare Comandă și Returnare Bunuri

9.1 Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile sunt conforme cu Specificatiile mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Bunurile livrate nu sunt conforme cu Specificatiile, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Bunurile. 

9.2. Cumparatorul beneficiaza de returnarea Bunurilor in termen de 14 zile calendaristice din momentul livrarii de catre curier conform cu Art. 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014.

9.3. Vanzatorul accepta returnarea oricarui Bun, cu conditia ca Bunul returnat sa nu fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare si sa fie returnat in ambalajul sau original, de asemenea, nedeteriorat, cu toate documentele incluse. In cazul in care produsul are ambalajul deteriorat sau nu mai are ambalaj, atunci produsul nu mai poate fi returnat.

9.4. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email hello@tipitoe.ro sau prin formularul de pe pagina de contact.

9.5. Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de catre Cumparator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 30 de zile de la primirea Bunului de catre Vanzator.

Politica de Retur poate fi vizualizată aici.

10. Rambursare

10.1. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite ramburs la firma de curierat sau catre serviciul propriu de livrare, cumparatorul va fi contactat telefonic sau prin posta electronica pentru a i se cere un cont bancar pentru depunerea sumei aferente comenzii returnate. 

10.2 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute si verificarea integritatii acestora inclusiv a ambalajului original.

11. Litigii si dispozitii finale

11.1 Prin folosirea site-ului www.tipitoe.ro clientul se declara de acord asupra faptului ca Termenii si conditiile enumerate mai sus sunt in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.2. Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe www.tipitoe.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila, in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. Daca aveti probleme legate de o comanda, ce nu par a putea fi rezolvate cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere gratuita cu Administratorul companiei la adresa de mail hello@tipitoe.ro.

11.3. Daca orice alta problema legata de Bunurile oferite de Vanzator nu este prezenta in articolele din prezentul document, aceasta se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor. Daca aceasta rezolvare nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta din localitatea unde Vanzatorul isi are sediul.

Acest document a fost modificat la 01.11.2024